Tabel 1 Geprojecteerde of recent gerealiseerde delen van wegen als bedoeld in artikel 38, eerste lid
Projecten met een besluit in de periode 2000–2010 | |||||||
Rijksweg |
Van |
Naar |
Van km |
Tot km |
Jaar |
(Deel van) project: |
11.56 van overeenkomstige toepassing? |
1 |
Knooppunt Watergraafsmeer |
Knooppunt Muiderberg |
4,5 |
16,7 |
2011 |
Weguitbreiding Schiphol–Amsterdam–Almere |
nee |
1 |
Aansluiting Bussum |
Knooppunt Eemnes |
21,5 |
27,5 |
2010 |
A1 ’t Gooi |
nee |
1 |
Knooppunt Hoevelaken |
Aansluiting Barneveld |
46,0 |
54,0 |
2009 |
A1 Hoevelaken–Barneveld |
alleen voor zuidzijde 50,9–51,1 |
1 |
Knooppunt Beekbergen |
Aansluiting Deventer-Oost |
89,3 |
108,4 |
2008 |
A1 knooppunt Beekbergen–Deventer-Oost |
nee |
1 |
Afslag 24 (Deventer-Oost) |
106,7 |
106,9 |
2009 |
Wijziging A1 aansluiting Deventer-Oost |
ja |
|
2 |
Knooppunt Holendrecht |
Knooppunt Amstel |
32,1 |
37,4 |
2011 |
Weguitbreiding Schiphol–Amsterdam–Almere |
nee |
2 |
Knooppunt Holendrecht |
Aansluiting Maarssen |
34,4 |
56,6 |
2009 |
A2 Holendrecht-Maarssen |
nee |
2 |
Maarssen |
Knooppunt Oudenrijn |
56,6 |
64,0 |
2006 |
Bestemmingsplan A2 Hogeweide–Oudenrijn |
nee |
2 |
Knooppunt Oudenrijn |
Knooppunt Everdingen |
64,0 |
73,9 |
2010 |
A2 Oudenrijn–Everdingen |
nee |
2 |
Knooppunt Everdingen |
Knooppunt Deil |
73,4 |
91,4 |
2000 |
A2 Knooppunt Everdingen–knooppunt Deil en Zaltbommel–knooppunt Empel |
nee |
2 |
Knooppunt Everdingen |
Knooppunt Deil |
73,8 |
92,0 |
2008 |
A2 Knooppunt Everdingen–knooppunt Deil |
nee |
2 |
Knooppunt Zaltbommel |
Knooppunt Empel |
103,20 |
111,50 |
2000 |
A2 Knooppunt Everdingen–knooppunt Deil en Zaltbommel-knooppunt Empel |
nee |
2 |
Knooppunt Empel |
Knooppunt Vught |
110,00 |
121,00 |
2001 |
Rondweg ’s-Hertogenbosch |
nee |
2 |
Aansluiting Rosmalen |
113,3 |
113,7 |
2008 |
Omlegging Zuid-Willemsvaart Maas–Den Dungen |
nee |
|
2 |
Aansluiting Veghel |
Knooppunt Ekkersweijer |
117,3 |
142,3 |
2011 |
A2 ’s-Hertogenbosch–Eindhoven |
nee |
2 |
Aansluiting Veghel |
Knooppunt Ekkersweijer |
117,3 |
142,3 |
2012 |
Wijziging tracébesluit A2 ’s-Hertogenbosch–Eindhoven (2012) |
nee |
2 |
Randweg Eindhoven |
142,2 |
171,4 |
2003 |
A2/A67 Randweg Eindhoven – 2003 |
nee |
|
2 |
Aansluiting N2 Meerenakker-weg |
161,4 |
163,0 |
2011 |
N2 aansluitingen Meerenakkerweg / Heistraat en Noord-Brabantlaan |
nee |
|
2 |
Knooppunt Leenderheide |
Aansluiting Valkenswaard |
170,8 |
177,0 |
2010 |
A2 Leenderheide–Valkenswaard |
nee |
2 |
Knooppunt Het Vonderen |
Aansluiting Urmond |
221,7 |
239,5 |
2010 |
A2 St. Joost–Urmond |
nee |
2 |
Aansluiting Urmond |
Knooppunt Kerensheide |
239,1 |
242,5 |
2010 |
A2 St. Joost–Urmond |
nee |
2 |
Urmond |
Maasbracht |
239,1 |
221,7 |
2010 |
A2 Urmond–Maasbracht en A2/A76 Urmond–Geleen |
nee |
2 |
Knooppunt Kruisdonk |
Aansluiting Randwijck |
251,9 |
263,4 |
2010 |
A2 Passage Maastricht. |
alleen voor westzijde 252,6-252,7 |
4 |
Knooppunt Badhoevedorp |
Knooppunt Nieuwe Meer |
0,0 |
4,0 |
2010 |
A4 Badhoevedorp–Nieuwe Meer en A10 Nieuwe Meer–Amstel |
ja, tenzij het geluidplan A4 Badhoevedorp–Nieuwe Meer en A10 Nieuwe Meer–Amstel wordt vastgesteld. |
4 |
Leiden–Leiderdorp |
Aansluiting Leiden/Zoeterwoude |
29,8 |
36,2 |
2009 |
A4 Burgerveen–Leiden, gedeelte Leiderdorp-Leiden |
nee |
4 |
Leidschendam |
Prins Clausplein |
44,4 |
46,2 |
2008 |
A4 Aansluiting Leidschendam–Prins Clausplein |
nee |
4 |
Aansluiting Delft-Zuid (nieuw) |
Knooppunt Kethelplein (Schiedam) (nieuw) |
56,4 |
71,8 |
2010 |
A4 Delft–Schiedam |
nee |
4 |
Dinteloord |
Aansluiting Halsteren |
nieuw |
nieuw |
2011 |
A4 Dinteloord–Bergen op Zoom, gedeelte Steenbergen |
nee |
4 |
Dinteloord |
Aansluiting Halsteren |
nieuw |
nieuw |
2011 |
A4 Dinteloord–Bergen op Zoom, gedeelte Steenbergen (oktober 2011) |
nee |
5 |
Knooppunt Raasdorp |
Ringweg Amsterdam, A10 west |
nieuw |
nieuw |
2008 |
Westrandweg |
nee |
6 |
Knooppunt Muiderberg |
A6 km 63.5 |
41,7 |
63,5 |
2011 |
Weguitbreiding Schiphol–Amsterdam–Almere |
nee |
6 |
Aansluiting Houtribweg (Lelystad) |
86,0 |
87,0 |
2003 |
Tracébesluit Hanzelijn |
nee |
|
7 |
Knooppunt Zaandam |
Aansluiting Purmerend-Zuid |
4,7 |
14,8 |
2006 |
Oostbaan A7 knooppunt Zaandam-Purmerend-Zuid |
nee |
7 |
Rondweg Sneek |
118,0 |
118,1 |
2004 |
A7 Sneek |
nee |
|
7 |
Rondweg Sneek |
nieuw |
nieuw |
2004 |
A7 Sneek |
nee |
|
7 |
Rondweg Sneek |
121,4 |
124,3 |
2004 |
A7 Sneek |
nee |
|
7 |
Aansluiting Groningen-West |
Aansluiting Westerbroek |
195,2 |
205,7 |
2002 |
Rijksweg 7, Zuidelijke Ringweg Groningen, Langman-maatregelen |
nee |
7 |
Groningen (Euvelgunne) |
Groningen (Euvelgunne) |
nieuw |
nieuw |
2002 |
Rijksweg 7, Zuidelijke Ringweg Groningen, Langman-maatregelen |
nee |
8 |
Tweede Coentunnel |
1,0 |
4,1 |
2008 |
Capaciteitsuitbreiding Coentunnel 2008 |
ja |
|
9 |
Knooppunt Diemen |
Knooppunt Holendrecht |
3,7 |
11,5 |
2011 |
Weguitbreiding Schiphol–Amsterdam–Almere |
nee |
9 |
Knooppunt Holendrecht |
Knooppunt Badhoevedorp |
22,1 |
32,6 |
2011 |
Weguitbreiding Schiphol–Amsterdam–Almere |
nee |
9 |
Knooppunt Raasdorp |
Knooppunt Badhoevedorp |
34,9 |
38,3 |
2010 |
A9 Velsen–Raasdorp en Badhoevedorp–Raasdorp |
alleen voor noordzijde 35,2–35,4, tenzij het tracébesluit voor de omlegging van de A9 Badhoevedorp wordt vastgesteld |
9 |
Knooppunt Velsen |
Knooppunt Raasdorp |
41,0 |
49,1 |
2010 |
A9 Velsen-Raasdorp en Badhoevedorp–Raasdorp |
nee |
9 |
Alkmaar |
Uitgeest |
59,7 |
70,3 |
2010 |
A9 Alkmaar–Uitgeest |
nee |
9 |
Omlegging Schoorldam |
86,6 |
88,7 |
2006 |
N9 Koedijk–De Stolpen 2006 |
nee |
|
9 |
Omlegging De Stolpen |
100,3 |
102,1 |
2006 |
N9 Koedijk–De Stolpen 2006 |
nee |
|
10 |
Knooppunt Watergraafsmeer |
Knooppunt Amstel |
11,0 |
15,2 |
2011 |
Weguitbreiding Schiphol–Amsterdam–Almere |
nee |
10 |
Knooppunt Amstel |
15,2 |
16,8 |
2011 |
Weguitbreiding Schiphol–Amsterdam–Almere |
nee |
|
10 |
Knooppunt Nieuwe Meer |
Knooppunt Amstel |
16,0 |
20,9 |
2010 |
A4 Badhoevedorp–Nieuwe Meer en A10 Nieuwe Meer–Amstel |
ja, tenzij het tracébesluit voor de omlegging van de A9 Badhoevedorp wordt vastgesteld |
10 |
Tweede Coentunnel |
26,1 |
31,5 |
2008 |
Capaciteitsuitbreiding Coentunnel 2008 |
ja |
|
11 |
Zoeterwoude |
Alphen a/d Rijn |
1,5 |
9,1 |
2011 |
N11 Zoeterwoude–Alphen aan den Rijn |
nee |
11 |
Aansluiting Goudse Schouw |
11,3 |
11,8 |
2012 |
Bestemmingsplan N11 Goudse Schouw |
ja |
|
12 |
Knooppunt Prins Clausplein |
Aansluiting Voorburg |
5,0 |
5,8 |
2006 |
Bufferstrook A12 Prins Clausplein–Voorburg |
nee |
12 |
Aansluiting Zoetermeer |
Aansluiting Gouda |
15,8 |
27,0 |
2011 |
Verkeersbesluit plusstrook A12 Zoetermeer–Gouda |
nee |
12 |
Aansluiting Zoetermeer |
Aansluiting Zoetermeer-Centrum |
15,8 |
11,7 |
2011 |
A12 Zoetermeer–Zoetermeer Centrum |
nee |
12 |
Aansluiting extra Gouwekruising |
24,8 |
24,9 |
2011 |
Inpassingplan parallelstructuur A12 |
ja |
|
12 |
Aansluiting Moordrecht-boog |
24,9 |
25,0 |
2011 |
Inpassingplan parallelstructuur A12 |
ja |
|
12 |
Aansluiting Woerden |
Aansluiting Gouda |
45,0 |
27,0 |
2009 |
Wegaanpassingsbesluit A12 Woerden–Gouda |
nee |
12 |
Aansluiting Gouda |
Aansluiting Woerden |
28,0 |
44,0 |
2010 |
A12 Gouda–Woerden |
nee |
12 |
Aansluiting Woerden |
Knooppunt Oudenrijn |
44,0 |
54,2 |
2010 |
A12 Woerden–Oudenrijn |
nee |
12 |
Utrecht (aansluiting Papendorp) |
Utrecht (aansluiting Kanalen-eiland) |
59,2 |
59,8 |
2011 |
Bestemmingsplan ophoging Galecopperbrug |
ja, alleen voor grote groei gevallen (57,2–63,2) |
12 |
Knooppunt Lunetten |
62,6 |
63,1 |
2011 |
A27 Lunetten–Rijnsweerd |
ja, alleen voor grote groei gevallen (57,2–63,2) |
|
12 |
Knooppunt Lunetten |
Maarsbergen |
63,5 |
82,0 |
2009 |
A12 Utrecht–Maarsbergen |
nee |
12 |
Aansluiting Maarsbergen |
Aansluiting Veenendaal |
81,2 |
92,6 |
2010 |
A12 Maarsbergen–Veenendaal |
alleen voor zuidzijde 89,8–90,1 |
12 |
Aansluiting Veenendaal |
Aansluiting Ede |
90,0 |
110,6 |
2005 |
A12 Veenendaal–Ede |
alleen voor noordzijde 102,5–102,8 en zuidzijde 105,4–105,9, tenzij het verkeersbesluit verruiming openingstijd en rijstroken wordt vastgesteld. |
12 |
Aansluiting Ede |
Knooppunt Grijsoord |
108,9 |
120,9 |
2011 |
A12 Ede–Grijsoord |
nee |
12 |
Knooppunt Waterberg |
Knooppunt Velperbroek |
128,4 |
134,8 |
2009 |
A12 Waterberg–Velperbroek |
nee |
13 |
Zestienhoven |
Delft-Zuid |
11,1 |
16,2 |
2009 |
Geluidsplan A13 Zestienhoven–Delft-Zuid |
ja |
15 |
Rotterdam (Stenen Baakplein) |
Knooppunt Vaanplein |
26,1 |
62,1 |
2010 |
A15 Maasvlakte–Vaanplein |
nee |
20 |
Knooppunt Terbregseplein |
Aansluiting Capelle aan den IJssel |
35,2 |
38,2 |
2009 |
Geluidsplan A20–Terbregseplein |
nee |
20 |
Aansluiting Moordrecht |
45,3 |
45,8 |
2010 |
Bestemmingsplan Aansluiting A20 Moordrecht (reparatie) |
nee |
|
27 |
Knooppunt Gorinchem |
Aansluiting Noordeloos |
37,3 |
42,9 |
2010 |
plusstrook A27 Gorinchem–Noordeloos |
nee |
27 |
Knooppunt Lunetten |
Knooppunt Rijnsweerd |
70,2 |
81,7 |
2011 |
A27 Lunetten–Rijnsweerd |
nee |
28 |
Waterlinieweg |
Knooppunt Rijnsweerd |
0,2 |
2,0 |
2011 |
Verkeersbesluit aanbrenging verkeerstekens op het wegdek |
alleen voor zuidzijde 0,2–0,9 |
28 |
Knooppunt Rijnsweerd |
1,1 |
1,7 |
2011 |
A27 Lunetten–Rijnsweerd |
nee |
|
28 |
Aansluiting 8 (Amersfoort Hogeweg) |
21,3 |
21,5 |
2002 |
Bestemmingsplan De Wieken–Vinkenhoef |
ja |
|
28 |
Aansluiting Vathorst–Corlaer |
31,1 |
32,1 |
2006 |
Bestemmingplan A28 aansluiting Vathorst–Corlaer |
ja |
|
28 |
Knooppunt Hattemerbroek |
Aansluiting Zwolle-Zuid |
86,1 |
92,9 |
2009 |
A28 Zwolle–Meppel |
nee |
28 |
Aansluiting Ommen |
Knooppunt Lankhorst |
98,5 |
113,9 |
2009 |
A28 Zwolle–Meppel |
alleen voor 101,5–105,7 |
28 |
Aansluiting Groningen-Zuid |
Knooppunt Julianaplein (N7) |
199,5 |
200,1 |
2002 |
Rijksweg 7, Zuidelijke Ringweg Groningen, Langman-maatregelen |
Nee |
29 |
Knooppunt Vaanplein |
Aansluiting Barendrecht |
11,3 |
11,9 |
2010 |
A29 Vaanplein–Barendrecht |
Nee |
31 |
Aansluiting Zurich |
Aansluiting Harlingen |
7,2 |
14,0 |
2005 |
N31 Zurich–Harlingen |
Nee |
31 |
Aansluiting Marssum |
35,4 |
35,6 |
2010 |
Rijksweg 31 Haak om Leeuwarden |
nee |
|
31 |
Haak om Leeuwarden |
nieuw |
nieuw |
2010 |
Rijksweg 31 Haak om Leeuwarden |
nee |
|
31 |
Aansluiting Werpsterhoek (N32) |
Aansluiting Wergea |
50,0 |
53,2 |
2010 |
Rijksweg 31 Haak om Leeuwarden |
nee |
32 |
Aansluiting Wirdum |
Knooppunt Werpsterhoek (N31) |
68,5 |
71,0 |
2010 |
Rijksweg 31 Haak om Leeuwarden |
nee |
35 |
Traverse Nijverdal (combiplan) |
31,5 |
37,5 |
2005 |
Bestemmingsplan Rijksweg 35 en het spoor |
nee |
|
36 |
Aansluiting met oude N36 (km 31,1) |
Aansluiting met oude N36 (km 31,1) |
31,1 |
31,1 |
2006 |
Omlegging Ommen N34/N36 |
nee |
36 |
Kruising N34 en N36 |
Kruising N36 en N48 |
nieuw |
nieuw |
2006 |
Omlegging Ommen N34/N36 |
nee |
46 |
Knooppunt Euvelgunne (N7) |
Brug over Eemskanaal |
3,7 |
4,7 |
2002 |
Rijksweg 7, Zuidelijke Ringweg Groningen, Langman-maatregelen |
nee |
48 |
Aansluiting met nieuwe N36 (km 97,4) |
Aansluiting met nieuwe N36 (km 97,4) |
97,4 |
97,4 |
2006 |
Omlegging Ommen N34/N36 |
nee |
50 |
Ramspol (nieuw) |
Ens (nieuw) |
20,2 |
26,1 |
2009 |
N50 Ramspol–Ens |
nee |
50 |
Knooppunt Ekkersrijt |
97,0 |
98,0 |
2006 |
Vrijstellingsbesluit art 19 WRO reconstructie knooppunt A50/A58 |
ja |
|
50 |
Knooppunt Ewijk |
Knooppunt Valburg |
148,5 |
154,8 |
2010 |
A50 Ewijk–Valburg |
nee |
50 |
Knooppunt Valburg |
Knooppunt Grijsoord |
155,3 |
169,2 |
2009 |
A50 Valburg–Grijsoord |
nee |
50 |
Aansluiting Arnhem-Centrum |
Knooppunt Beekbergen |
183,0 |
203,0 |
2010 |
A50 Arnhem-Centrum–knooppunt Beekbergen |
nee |
50 |
Aansluiting N764 (Kampen) |
247,4 |
248,0 |
2003 |
Tracébesluit Hanzelijn |
ja |
|
57 |
Burgh |
Haamstede |
52,0 |
53,0 |
2009 |
Bestemmingsplan Reconstructie Kraaijensteinweg te Burgh-Haamstede |
nee |
57 |
Veersedam |
Middelburg |
70,0 |
72,9 |
2008 |
N57 Veersedam–Middelburg |
nee |
57 |
Veersedam |
Middelburg |
nieuw |
nieuw |
2008 |
N57 Veersedam–Middelburg |
nee |
57 |
Veersedam |
Middelburg |
74,0 |
74,6 |
2008 |
N57 Veersedam–Middelburg |
nee |
57 |
Veersedam |
Middelburg |
nieuw |
nieuw |
2008 |
N57 Veersedam–Middelburg |
nee |
57 |
Middelburg |
A58, Aansluiting 38 |
nieuw |
nieuw |
2004 |
N57 Veersedam–Middelburg |
nee |
57 |
Middelburg |
A58, Aansluiting 38 |
81,1 |
83,0 |
2004 |
N57 Veersedam–Middelburg |
nee |
58 |
Aansluiting Ekkersrijt |
Knooppunt Ekkersweijer |
8,3 |
10,1 |
2011 |
A2 ’s-Hertogenbosch–Eindhoven |
nee |
58 |
Randweg Eindhoven |
10,0 |
13,7 |
2003 |
A2/A67 Randweg Eindhoven – 2003 |
nee |
|
58 |
Knooppunt Batadorp |
Aansluiting Oirschot |
13,0 |
21,4 |
2010 |
A58 Eindhoven–Oirschot |
nee |
61 |
Schoondijke |
(halve omleiding) |
nieuw |
nieuw |
2011 |
N61 Hoek-Schoondijke |
nee |
61 |
Schoondijke |
Hoek |
4,1 |
22,3 |
2011 |
N61 Hoek-Schoondijke |
nee |
67 |
Randweg Eindhoven |
17,6 |
23,3 |
2003 |
A2/A67 Randweg Eindhoven – 2003 |
nee |
|
73 |
Toerit Koninginne-laan Roermond |
16,6 |
17,5 |
2011 |
Bestemmingsplan A73 toerit |
nee |
|
73 |
Aansluiting Venlo-Zuid |
(Knooppunt A73/A74) |
39,6 |
40,6 |
2010 |
Rijksweg 74 |
nee |
74 |
Duitse Grens (BAB61) |
Venlo |
nieuw |
nieuw |
2010 |
Rijksweg 74 |
nee |
76 |
Knooppunt Kerensheide |
Aansluiting Geleen |
2,62 |
4,5 |
2010 |
A2 Urmond–Maasbracht en A2/A76 Urmond–Geleen |
nee |
76 |
Knooppunt Kunderberg |
18,0 |
19,0 |
2011 |
Bestemmingsplan Aansluiting A76/A79-Kunderberg |
nee |
|
79 |
Knooppunt Kruisdonk |
Aansluiting Bunde |
0,1 |
1,1 |
2010 |
A2 Passage Maastricht |
nee |
79 |
Aansluiting Valkenburg |
6,7 |
6,9 |
1994 |
Bestemmingsplan Buitengebied 1994 |
ja |
|
79 |
Knooppunt Kunderberg |
17,0 |
18,0 |
2011 |
Bestemmingsplan Aansluiting A76/A79–Kunderberg |
nee |
Tabel 2 Naar verwachting vóór inwerkingtreding geprojecteerde delen van wegen als bedoeld in artikel 38, eerste lid
Projecten met een besluit naar verwachting voor inwerkingtreding Besluit geluid milieubeheer | |||||||
Rijksweg |
Van |
Naar |
Van km |
Tot km |
Jaar |
(Deel van) project: |
11.56 van overeenkomstige toepassing? |
4 |
Knooppunt De Nieuwe Meer |
Knooppunt Badhoevedorp |
0,0 |
3,5 |
Q2 2012 |
Geluidplan A4 Badhoevedorp–Nieuwe Meer en A10 Nieuwe Meer–Amstel |
nee |
4 |
Knooppunt Badhoevedorp |
3,2 |
6,8 |
Q2 2012 |
Omlegging A9 Badhoevedorp |
nee |
|
9 |
Omlegging Badhoevedorp |
32,6 |
32,6 |
Q2 2012 |
Omlegging A9 Badhoevedorp |
nee |
|
9 |
Omlegging Badhoevedorp |
nieuw |
nieuw |
Q2 2012 |
Omlegging A9 Badhoevedorp |
nee |
|
9 |
Omlegging Badhoevedorp |
38,2 |
38,2 |
Q2 2012 |
Omlegging A9 Badhoevedorp |
nee |
|
10 |
Knooppunt De Nieuwe Meer |
Knooppunt Amstel |
16,5 |
20,9 |
Q2 2012 |
Geluidplan A4 Badhoevedorp–Nieuwe Meer en A10 Nieuwe Meer–Amstel |
nee |
12 |
Aansluiting Houten (Salto) |
65,8 |
66,5 |
mrt. 2012 |
Inpassingsplan Verbindingsweg Houten–A12 |
nee |
|
12 |
Veenendaal |
Ede |
91,6 |
110,4 |
Q2 2012 |
Verkeersbesluit A12 Veenendaal–Ede |
nee |
31 |
Traverse Harlingen |
13,0 |
16,9 |
Q2 2012 |
N31 Traverse Harlingen |
nee |
|
33 |
Aansluiting. Assen-Zuid |
Aansluiting Zuidbroek |
5,7 |
44,3 |
Q2 2012 |
N33 Assen-Zuidbroek |
nee |
50 |
Arnhem-Noord |
Beekbergen |
183,1 |
203,2 |
Q2 2012 |
Verkeersbesluit A50 Arnhem-noord–Beekbergen |
nee |
Tabel 3 Geprojecteerde of recent gerealiseerde delen van spoorwegen als bedoeld in artikel 38, eerste lid
Project / Traject |
Jaar besluit |
Km van1 |
Km tot1 |
11.56 van overeen-komstige toepassing? |
Betuweroute |
1997 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Kortsluitroute |
1997 / 2001 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
HSL-Zuid |
1998 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Hanzelijn |
2003 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Sloelijn |
2004 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Vrije Kruising Transformatorweg Amsterdam |
2010 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
SAAL Cluster C, Hoofddorp–Diemen |
2010 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
SAAL Cluster A, Weesp–Lelystad |
2011 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Vrije Kruising Amersfoort-West |
2011 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Den Bosch (Sporen in Den Bosch) |
2011 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Den Bosch (Zuid-Willemsvaart) |
2009 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Havenspoorlijn excl. Rozenburg |
N.v.t. |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Zevenaar–grens |
N.v.t. |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Rozenburg (Calandbrug) |
2010 |
22.000 |
24.000 |
Nee |
Nijverdal Verdiept |
2005 |
29.500 |
34.800 |
Nee |
Spoorzone Delft |
2006 |
67.665 |
70.595 |
Nee |
Brug bij Akkrum |
2007 |
148.850 |
149.612 |
Nee |
Almelo Verdiept |
2008 |
1.200 |
2.400 |
Nee |
Hilversum |
2009 |
28.030 |
28.800 |
Nee |
Zevenaar–Winterswijk |
2010 |
33.900 |
41.000 |
Nee |
Amsterdam–Watergraafsmeer |
2010 |
3.200 / 103.000 |
3.600 / 103.700 |
Nee |
Oldenzaal–grens |
2011 |
N.v.t. |
N.v.t. |
Nee |
Zeeuwse Lijn |
2011 |
0.500 |
54.100 |
Nee |
Zuidbroek–Veendam |
2011 |
14.800 |
21.600 |
Nee |
Zwolle Spoort (Zwolle) |
2011 |
2.030 |
3.920 |
Nee |
1 Bij de tracébesluiten zijn geen kilometreringen gegeven, aangezien deze eenduidig blijken uit de tracébesluiten zelf. Voor de projecten met een kleinere scope zijn deze wel expliciet overgenomen uit de akoestische onderzoeken.
Regelgeving die op dit bijlage is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Geen
Beleidsregels en circulaires die dit bijlage als wettelijke bevoegdheid hebben
Geen
Artikelen of vergelijkbare tekst die verwijzen naar dit bijlage
Besluit geluid milieubeheer
artikel: 38
(16-02-2018)
Datum van inwerking- treding |
Terugwerkende kracht |
Betreft |
Ondertekening |
Bekendmaking |
Kamerstukken |
Ondertekening |
Bekendmaking |
Opmerking |
nieuwe-regeling |
04-04-2012 |
06-06-2012 |